Dlaczego stretching jest ważny?

Stretching czyli zapożyczone z angielskiego rozciąganie- to gimnastyka ciała, którą powinniśmy wykonywać na co dzień. Ćwiczenia rozciągające pomagają nam uzyskać pełną kontrolę i harmonię z własnym ciałem, dzięki temu rozprężają się mięśnie i wyzwalamy pozytywną energię. W ten sposób jesteśmy w stanie usunąć napięcia i wyeliminować ból. Warto więc nauczyć się świadomie rozciągać, aby w naszym ciele nie pojawiały się blokady utrudniające swobodny ruch. Ważne jest regularne ich wykonywanie, skupiając się przy tym na odpowiednim oddychaniu.

Kto powinien wykonywać takie ćwiczenia? Odpowiedź brzmi: KAŻDY! Niezależnie czy masz 18 czy 70 lat, uprawiasz sport czy nie, prowadzisz siedzący tryb życia czy aktywny, cierpisz na choroby przewlekłe czy cieszysz się końskim zdrowiem- rozciąganie jest dla Ciebie.

Wszystkim nauczycielom – wszystkiego najlepszego!

Drodzy nauczyciele!
W dniu Waszego święta: Wszystkiego najlepszego dla każdego z Was!

Wiemy jak trudna jest praca nauczycieli, a jednocześnie jak ważna jest edukacja. Sami jako fizjoterapeuci prowadzimy również szereg działań w kierunku edukowania pacjentów, m. in. uświadamiając o tym jak ważna jest odpowiednia profilaktyka oraz jak dbać o swój organizm tak, żebyśmy w gabinetach mieli mniej pracy, a żeby pacjenci cieszyli świetnym zdrowiem.

Kochani nauczyciele! Jako przedstawiciele służby zdrowia, właśnie tegoż zdrowia Wam przede wszystkim życzymy, ale i mnóstwa cierpliwości dla swoich uczniów oraz zadowolenia ze swojej pracy!

Życzy zespół „Fizjoterapia Justyna”

Różowy październik!

Październik jest miesiącem walki z nowotworem piersi, dlatego chcielibyśmy zwrócić uwagę na
konieczność wykonywania regularnych badań profilaktycznych!

Nowotwór piersi to niestety wciąż najczęstsza choroba nowotworowa wśród kobiet. Statystyki
podają, że może ona dotyczyć nawet, co 20 z nas! Dlatego tak ważna jest znajomość objawów,
czynników ryzyka oraz możliwości zapobiegania wystąpienia raka piersi.

Pamiętajmy – im wcześniejsza diagnoza tym większe szanse na całkowite wyleczenie.