3 urodziny gabinetu !

Dziś moja dokładnie 3 lata od rozpoczęcia projektu jakim jest gabinet Fizjoterapia Justyna !
Świętujemy zatem kolejne już URODZINY !!!

Dziękujemy Wam, że jesteście, dziękujemy za to, że My możemy być dla Was!

Tysiące przepracowanych godzin i setki pacjentów, którzy odwiedzili nasze skromne progi, i których problemy są naszą codziennością dają nam poczucie, że jesteśmy potrzebni! A to często powód do największej dumy i zwyczajnego zadowolenia z życia.

Ten rok jest wyjątkowo trudny, oczywiście nie tylko dla Nas, mimo to działamy i będziemy dalej działać w Waszym najlepszym interesie!

Życzymy sobie i Wam jak zwykle: DUŻO ZDROWIA

Zespół FJ

Urodzinowy konkurs!

Urodzinowy Konkurs!!!

Drodzy pacjenci! Wielkimi krokami nadchodzą nasze trzecie urodziny! Z tej okazji organizujemy mały konkurs i mamy dla Was trzy bezpłatne wejściówki do naszego gabinetu, także jest o co grać!

Tak sobie dziś czytaliśmy wasze opinie o Nas na naszym facebooku i profilu google. Strasznie to były miłe chwile, co zresztą widać na załączonym obrazku.
Pomyśleliśmy jednak, że trochę nam mało Waszych komentarzy i chcemy więcej!

Wasze recenzje są dla Nas bardzo ważne! Z pewnością pomagają również tym, którzy zastanawiają się czy warto się do nas wybrać. Dlatego wszystkich pacjentów, którzy mieli okazję już spotkać się z naszymi terapeutkami, serdecznie zachęcamy do napisania kilku słów opinii na naszym FACEBOOKu lub też na naszym profilu GOOGLE.

Z pośród wszystkich osób, które poświęcą chwilę żeby opinię o Nas zamieścić w sieci, wylosujemy dwie wejściówki, a trzecią przydzielimy samodzielnie wybierając najbardziej kreatywną recenzję.

Czekamy na wasze opinie do końca tygodnia tj. do niedzieli 15 listopada.

Czas start! 😊

PS. Dla ułatwienia linki do profilu google i strony z recenzjami na facebooku zamieszczamy poniżej:

Profil FACEBOOK
Konto GOOGLE

Problem z jelitami – fizjoterapeuta może pomóc!

Na przestrzeni ostatnich kilku lat coraz więcej osób odczuwa różnego rodzaju problemy związane z układem pokarmowym. Jednym z najbardziej popularnych jest Zespół Jelita Drażliwego. Niewiele osób wie, że z takimi dolegliwościami można przyjść do fizjoterapeuty!

Zespół jelita drażliwego(IBS) to przewlekła choroba układu pokarmowego, która charakteryzuje się nawracającym lub ciągłym bólem brzucha, biegunką lub/i zaparciami oraz wzdęciami. Przyczyny tej choroby nie można wyjaśnić konkretnymi mechanizmami patofizjologicznymi lub strukturalnymi, czy też znanymi nieprawidłowościami biochemicznymi. Na zespół jelita drażliwego cierpi w przybliżeniu 10-15 % całej populacji, oraz u więcej niż 40 % zdiagnozowanych pacjentów występują ciężkie i ciągłe objawy, które prowadzą do częstych wizyt u lekarza oraz obniżenia jakości życia. Diagnoza IBS opiera się na objawach pacjenta, w związku z tym możliwe jest postawienie złej diagnozy. Nie ma żadnych specyficznych testów dla zbadania IBS, ponieważ patofizjologia powstawania IBS nie jest w pełni wyjaśniona.

Pacjenci mogą odczuwać nie tylko dyskomfort w jamie brzusznej i problemy z jelitami, ale również wiele innych objawów, takich jak: zgaga, ból głowy, ból pleców, zwiększoną częstotliwość oddawania moczu, bóle mięśni, lęki oraz depresję. Jest to złożona choroba, dlatego podczas terapii skupiamy się nie tylko na układzie pokarmowym, a także na wszystkich aspektach życia pacjenta.

Zapraszamy wszystkich odczuwających powyższe dolegliwości na terapię do naszego gabinetu!